Doporučení pro zákazníky, kteří uhradili částku na základě podvodného e-mailu
9.9.2014
Kontaktovali nás zákazníci s žádostí o radu, jak postupovat v případě, že uhradili částku, která byla požadována v podvržené výzvě k zaplacení.
Snažili jsme se co nejrychleji dosáhnout blokace účtu, což se podařilo včera v dopoledních hodinách. Částky, které dorazily na účet po provedení blokace už připsány nebyly a vrátily se zákazníkovi.
Peníze, které dorazily na podvodný účet ještě před jeho blokací vráceny nebyly. Aby je zákazník získal zpět, je nutné, aby podal trestní oznámení. Vzhledem k výši částky doporučujeme postupovat společně s ostatními poškozenými a centrálním registrem CZ.NIC, který dnes podá trestní oznámení. Jakmile budeme znát číslo jednací, zveřejníme jej na tomto místě, aby se všichni poškození mohli k tomuto právnímu úkonu připojit.
Categories: Czech domains Other